♡ How to apply Red lipstick ♡

I love Red lipstick. It can change a every women into a fatale and glamour woman. I love wear red lipstick but i can't wear this everyday because i think it's not appropriate for school(it's too much). It's why i wear red lipstick during the week-end or during night out. I wear red lipstick with eye liner and strong eyebrows for a retro and glamour side as i love. It's why i decided to do this video for explain how i apply red lipstick.


                                                                                           Product that i use:

- Lip pencil "Rouge Pétard", Nocibé.
- Lipstick "Fire&Ice", Revlon.
-Lip brush, Monoprix.
- Vernis à lèvres "9", Yves Saint Laurent.



And you, do you wear red lips?

You May Also Like

8 Commentaires

  1. Very good article in English ( oui bon je sais, c'est pas très anglais, mais j'essaye ) :P
    J'aime bien ce genre d'article en anglais, ça me permet de me perfectionner un peu, j'essaye de comprendre sans passer par la case google traduction.
    Continue ma Belle, Bisous ♥

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Mdr merci ma Belle ^^ J'en ferais plus si ca te plais ;)
      Gros bisous ma Belle ♡

      Supprimer
  2. Ah la bouche rouge il y a que ça de vrai ! J'adore les rouge à lèvres rouge et je pense que ce n'est plus un secret pour personne. C'est pour moi hyper glamour une belle bouche rouge. Super article en tout cas même si l'anglais et moi nous ne sommes pas encore bons amis ^^. Bisous

    RépondreSupprimer
  3. Ta vidéo est parfaite et en effet le résultat est canon !!

    RépondreSupprimer